نمایه نویسندگان

آ

  • آزاده فر، محمدرضا طبقه‌بندی الگوهای تحریر در ردیف آواز ایرانی بر اساس نمونه‌های اجرایی محمدرضا شجریان [دوره 10، شماره 20، 1399، صفحه 89-101]

ا

  • ابراهیمی اصل، حسن تحلیل و بررسی فضاهای مورد استفاده در سینمای کیارستمی ازمنظر روح مکان بر اساس رویکرد پدیدارشناسی کریستین نوربرگ شولتز (نمونۀ موردی: سه‌گانۀ کوکر) [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 53-65]
  • الستی، احمد بررسی تطبیقی دو فیلم اینک آخرالزمان و راننده تاکسی بر اساس مفهوم خشونت در گفتمان فوکویی [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 67-81]
  • امیرشاه کرمی، شهرزاد تحلیل ساختاری فرم‌های پیرنگ نمایشی نمونۀ مطالعاتی؛ هیولاخوانی (نغمه ثمینی) و کبوتری ناگهان (محمدچرمشیر) [دوره 10، شماره 20، 1399، صفحه 5-20]

ب

  • بحرانی، سارا بررسی تصویر ساز عود و نوازندگان روی آثار سفالی و فلزی دورۀ سلجوقی [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 117-126]

پ

  • پرویزی، فریبا اشتراک و هویت پسامدرن: رویکرد جامعه‌شناسانه به «تئاتر باز » امریکا [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 21-39]
  • پوررضاییان، مهدی سبک و ژانر در سینمای هنری ایران (موردکاوی فیلم‌های خشت و آینه، سیاوش در تخت جمشید، طبیعت بی‌جان و مرثیه) [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 83-99]
  • پیراوی ونک، مرضیه پدیدارشناسی بداهه‌پردازی در موسیقی اصیل ایرانی با رویکرد هرمنوتیک فلسفی [دوره 10، شماره 20، 1399، صفحه 69-88]

ت

  • تاجکی، سجاد پدیدارشناسی بداهه‌پردازی در موسیقی اصیل ایرانی با رویکرد هرمنوتیک فلسفی [دوره 10، شماره 20، 1399، صفحه 69-88]
  • تندی، احمد بررسی تصویر ساز عود و نوازندگان روی آثار سفالی و فلزی دورۀ سلجوقی [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 117-126]

خ

  • خلیلی، مرضیه تحلیل و بررسی فضاهای مورد استفاده در سینمای کیارستمی ازمنظر روح مکان بر اساس رویکرد پدیدارشناسی کریستین نوربرگ شولتز (نمونۀ موردی: سه‌گانۀ کوکر) [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 53-65]

د

  • دیبا، داراب چگونگی بازتاب شهر تهران در آثار سینمایی قبل از انقلاب اسلامی از منظر جامعه شناسی هنر [دوره 10، شماره 20، 1399، صفحه 35-50]

ذ

  • ذبیحی فر، احسان بررسی تصویر ساز عود و نوازندگان روی آثار سفالی و فلزی دورۀ سلجوقی [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 117-126]

ر

  • روانشادنیا، سمیه چگونگی بازتاب شهر تهران در آثار سینمایی قبل از انقلاب اسلامی از منظر جامعه شناسی هنر [دوره 10، شماره 20، 1399، صفحه 35-50]
  • روحانی، علی سبک و ژانر در سینمای هنری ایران (موردکاوی فیلم‌های خشت و آینه، سیاوش در تخت جمشید، طبیعت بی‌جان و مرثیه) [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 83-99]

ز

  • زرگر، شهرام تأثیر آموزه‌های ماکیاولّی بر شکسپیر در ترسیم شخصیتِ شاه‌تَبارانِ نمایشنامۀ هملت [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 5-21]
  • زینعلی، محمدرضا شیوۀ نوازندگی استاد حسن کسایی [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 101-115]

س

  • سامی، سپیده بررسی تطبیقی دو فیلم اینک آخرالزمان و راننده تاکسی بر اساس مفهوم خشونت در گفتمان فوکویی [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 67-81]

ش

  • شهبا، محمد سبک و ژانر در سینمای هنری ایران (موردکاوی فیلم‌های خشت و آینه، سیاوش در تخت جمشید، طبیعت بی‌جان و مرثیه) [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 83-99]

ع

  • علوی‌پور، سیدمحسن سینمای ایرانی به‌مثابه محمل اندیشه‌ورزی سیاسی: مطالعۀ سینمای 1332-1357 [دوره 10، شماره 20، 1399، صفحه 51-68]
  • علیرضایی، احسان نمایشنامۀ غرب حقیقی و نسبت آن با گفتمان رؤیای آمریکایی [دوره 10، شماره 20، 1399، صفحه 21-34]

ک

  • کنعانی، مازیار طبقه‌بندی الگوهای تحریر در ردیف آواز ایرانی بر اساس نمونه‌های اجرایی محمدرضا شجریان [دوره 10، شماره 20، 1399، صفحه 89-101]

م

  • مختاباد، سید مصطفی چگونگی بازتاب شهر تهران در آثار سینمایی قبل از انقلاب اسلامی از منظر جامعه شناسی هنر [دوره 10، شماره 20، 1399، صفحه 35-50]
  • منتخبی بخت ور، نرگس اشتراک و هویت پسامدرن: رویکرد جامعه‌شناسانه به «تئاتر باز » امریکا [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 21-39]
  • موسوی، وحیداله سبک و ژانر در سینمای هنری ایران (موردکاوی فیلم‌های خشت و آینه، سیاوش در تخت جمشید، طبیعت بی‌جان و مرثیه) [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 83-99]

ن

  • نوبخت، تکتم تحلیل انگاره‌های پسااستعماری در نمایشنامۀ کلیدداران اثر میلان کوندرا [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 39-53]

ی

  • یوسفیان کناری، محمدجعفر تحلیل ساختاری فرم‌های پیرنگ نمایشی نمونۀ مطالعاتی؛ هیولاخوانی (نغمه ثمینی) و کبوتری ناگهان (محمدچرمشیر) [دوره 10، شماره 20، 1399، صفحه 5-20]