آ
-
آزاده فر، محمدرضا
طبقهبندی الگوهای تحریر در ردیف آواز ایرانی بر اساس نمونههای اجرایی محمدرضا شجریان [دوره 10، شماره 20، 1399، صفحه 89-101]
ا
-
ابراهیمی اصل، حسن
تحلیل و بررسی فضاهای مورد استفاده در سینمای کیارستمی ازمنظر روح مکان بر اساس رویکرد پدیدارشناسی کریستین نوربرگ شولتز (نمونۀ موردی: سهگانۀ کوکر) [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 53-65]
-
الستی، احمد
بررسی تطبیقی دو فیلم اینک آخرالزمان و راننده تاکسی بر اساس مفهوم خشونت در گفتمان فوکویی [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 67-81]
-
امیرشاه کرمی، شهرزاد
تحلیل ساختاری فرمهای پیرنگ نمایشی نمونۀ مطالعاتی؛ هیولاخوانی (نغمه ثمینی) و کبوتری ناگهان (محمدچرمشیر) [دوره 10، شماره 20، 1399، صفحه 5-20]
ب
-
بحرانی، سارا
بررسی تصویر ساز عود و نوازندگان روی آثار سفالی و فلزی دورۀ سلجوقی [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 117-126]
پ
-
پرویزی، فریبا
اشتراک و هویت پسامدرن: رویکرد جامعهشناسانه به «تئاتر باز » امریکا [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 21-39]
-
پوررضاییان، مهدی
سبک و ژانر در سینمای هنری ایران (موردکاوی فیلمهای خشت و آینه، سیاوش در تخت جمشید، طبیعت بیجان و مرثیه) [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 83-99]
-
پیراوی ونک، مرضیه
پدیدارشناسی بداههپردازی در موسیقی اصیل ایرانی با رویکرد هرمنوتیک فلسفی [دوره 10، شماره 20، 1399، صفحه 69-88]
ت
-
تاجکی، سجاد
پدیدارشناسی بداههپردازی در موسیقی اصیل ایرانی با رویکرد هرمنوتیک فلسفی [دوره 10، شماره 20، 1399، صفحه 69-88]
-
تندی، احمد
بررسی تصویر ساز عود و نوازندگان روی آثار سفالی و فلزی دورۀ سلجوقی [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 117-126]
خ
-
خلیلی، مرضیه
تحلیل و بررسی فضاهای مورد استفاده در سینمای کیارستمی ازمنظر روح مکان بر اساس رویکرد پدیدارشناسی کریستین نوربرگ شولتز (نمونۀ موردی: سهگانۀ کوکر) [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 53-65]
د
-
دیبا، داراب
چگونگی بازتاب شهر تهران در آثار سینمایی قبل از انقلاب اسلامی از منظر جامعه شناسی هنر [دوره 10، شماره 20، 1399، صفحه 35-50]
ذ
-
ذبیحی فر، احسان
بررسی تصویر ساز عود و نوازندگان روی آثار سفالی و فلزی دورۀ سلجوقی [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 117-126]
ر
-
روانشادنیا، سمیه
چگونگی بازتاب شهر تهران در آثار سینمایی قبل از انقلاب اسلامی از منظر جامعه شناسی هنر [دوره 10، شماره 20، 1399، صفحه 35-50]
-
روحانی، علی
سبک و ژانر در سینمای هنری ایران (موردکاوی فیلمهای خشت و آینه، سیاوش در تخت جمشید، طبیعت بیجان و مرثیه) [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 83-99]
ز
-
زرگر، شهرام
تأثیر آموزههای ماکیاولّی بر شکسپیر در ترسیم شخصیتِ شاهتَبارانِ نمایشنامۀ هملت [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 5-21]
-
زینعلی، محمدرضا
شیوۀ نوازندگی استاد حسن کسایی [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 101-115]
س
-
سامی، سپیده
بررسی تطبیقی دو فیلم اینک آخرالزمان و راننده تاکسی بر اساس مفهوم خشونت در گفتمان فوکویی [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 67-81]
ش
-
شهبا، محمد
سبک و ژانر در سینمای هنری ایران (موردکاوی فیلمهای خشت و آینه، سیاوش در تخت جمشید، طبیعت بیجان و مرثیه) [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 83-99]
ع
-
علویپور، سیدمحسن
سینمای ایرانی بهمثابه محمل اندیشهورزی سیاسی: مطالعۀ سینمای 1332-1357 [دوره 10، شماره 20، 1399، صفحه 51-68]
-
علیرضایی، احسان
نمایشنامۀ غرب حقیقی و نسبت آن با گفتمان رؤیای آمریکایی [دوره 10، شماره 20، 1399، صفحه 21-34]
ک
-
کنعانی، مازیار
طبقهبندی الگوهای تحریر در ردیف آواز ایرانی بر اساس نمونههای اجرایی محمدرضا شجریان [دوره 10، شماره 20، 1399، صفحه 89-101]
م
-
مختاباد، سید مصطفی
چگونگی بازتاب شهر تهران در آثار سینمایی قبل از انقلاب اسلامی از منظر جامعه شناسی هنر [دوره 10، شماره 20، 1399، صفحه 35-50]
-
منتخبی بخت ور، نرگس
اشتراک و هویت پسامدرن: رویکرد جامعهشناسانه به «تئاتر باز » امریکا [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 21-39]
-
موسوی، وحیداله
سبک و ژانر در سینمای هنری ایران (موردکاوی فیلمهای خشت و آینه، سیاوش در تخت جمشید، طبیعت بیجان و مرثیه) [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 83-99]
ن
-
نوبخت، تکتم
تحلیل انگارههای پسااستعماری در نمایشنامۀ کلیدداران اثر میلان کوندرا [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 39-53]
ی
-
یوسفیان کناری، محمدجعفر
تحلیل ساختاری فرمهای پیرنگ نمایشی نمونۀ مطالعاتی؛ هیولاخوانی (نغمه ثمینی) و کبوتری ناگهان (محمدچرمشیر) [دوره 10، شماره 20، 1399، صفحه 5-20]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد